?איך לבחור מטבח לבית עם ילדים קטנים

אם אתם רוצים לרכוש מטבח חדש, ואתם משפחה צעירה עם ילדים קטנים, חשוב מאוד שתרכשו מטבח המתאים לשימוש עם ילדים ולא כזה שיהרס בתוך זמן קצר או שתצטרכו לחשוש בכל פעם שהילדים נכנסים אליו.

היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של פתרונות אשר יאפשרו לכם ליצור מטבח מרשים ומיוחד גם לשימוש עם ילדים, ומטבח עמיד שלא יהרס בקלות, ועדיין לא לוותר על המראה המעוצב עליו אתם חולמים, בין אם זהו מראה מודרני, כפרי, פרובנס או כל סגנון עיצובי אחר.

אז מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מטבח לשימוש בבית עם ילדים קטנים? קראו את המשך המאמר ותקבלו את התשובה.

צמצמו את השימוש בזכוכית

אין ספק כי ארונות עם דלת זכוכית יכולות להיראות מרשימות מאוד ולהעניק תוספת עיצובית מיוחדת למטבח, במיוחד במטבחים בסגנון כפרי יותר. יחד עם זאת, דלתות זכוכית הינן עדינות יותר ולכן בשימוש עם ילדים קטנים הדלת יכולה להישבר די בקלות, דבר שיצריך מכם להחליף את הזכוכית בכל פעם מחדש.

לכן, כאשר אתם מעצבים מטבח לבית עם ילדים קטנים צמצמו את השימוש בזכוכית כמה שיותר. אם בכל זאת ישנם מיקומים שונים בהם אתם רוצים לשלב זכוכית, בחרו אך ורק זכוכית מחוסמת. למרות שהיא יקרה יותר היא הרבה יותר איכותית והרבה יותר עמידה.

שילוב אמצעי בטיחות

אם הילדים שלכם קטנים מאוד, בגיל שבו הם פותחים את הארונות ומוציאים את כל התוכן שלהם החוצה ברגע שאתם לא שמים לב, כדאי לשלב אמצעי בטיחות שונים במטבח אשר יאפשרו לכם למנוע זאת ולדעת כי המטבח הרבה יותר בטוח גם כאשר הילדים נמצאים בו לבדם.

תוכלו למצוא מגוון רחב של אמצעי בטיחות למטבח כמו סגירה הרמטית של הארונות, מנגנון מיוחד למגירות שמונע מהילדים לסגור בטעות את המגירה על האצבעות וכדומה. כדאי להתייעץ עם מעצב מטבחים מומחה ובעל ניסיון במטבחים מהסוג הזה והוא יוכל להמליץ לכם על כל אמצעי הבטיחות הטובים והנכונים ביותר לשימוש במטבח אותו אתם בונים.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *