מי מכיר את הבגדים שבקיר? -ארונות קיר

בית חדש, מרגש אך גם מאתגר. כל כך הרבה החלטות שצריכות להעשות בכל פרט ופרט שקשור בבית.

אחד הדברים החשובים בתכנון בית חדש הוא עיצוב פנים. אחרי הכל כשיש כבר קירות ומבנה חיצוני, כל מה שיבדיל בין בית אחד למישנהו ויעשה את הבית לבית שלנו הוא עיצוב הפנים.

עיצוב הפנים בבית חדש צריך להעשות במחשבה ובחכמה. אנשים רבים נוטים להסתנור מתמונות מגזינים של ריהוט ועיצוב פנים או מריהוט שיש אצל חברים ושוכחים לשאול את השאלות החשובות באמת, אילו רהיטים יתאימו לבית שלהם, ומה הם הצרכים שלהם בנוגע לעיצוב פנים.

למשל, בכל נושא האיחסון בבתים, יש לא מעט פרקטיקה מעבר לעיצוב והאסטתיקה. בבחירת ארונות קיר לדוגמה שיכילו את מירב הפריטים בבית ולא רק ארונות קיר לבגדים בחדרי המגורים, כי אם גם ארונות קיר בנישות בבית שמצריכות איחסון חכם.

היתרון הגדול בארונות קיר, הוא בתכנון הנכון שלהם לסגור בדיוק את הפינות בבית שמיועדות לאיסון מבלי לתפוש מקום בחלל. ארונות קיר בנישות שמתאימות במיוחד ותוכננו לכך מראש יכולות להוות יתרון גדול במקום.

חשוב להבין מה הם הצרכים של בני הבית, במיוחד בנושא איחסון, אם יש ילדים צעירים במשפחה , נדרשים מקומות איחסון רבים למשחקים צעצועים וציוד נוסף. ארונות קיר יכולים להוות פתרון מצויין לכך.

במטבחים גדולים כשיש צורך במזווה ואחסון אוכל וכלי מטבח ניתן למקם ארונות קיר מתאימים שיאחסנו את כלל הציוד למטבח.

גם בחדרי המגורים כדאי לתכנן את מיקום הארונות בגדים. כאשר אנו ממקמים ארונות קיר בחדרי המגורים, הדבר חוסך מקום בחלל החדר, ומאפשר איחסון קל ונוח של בגדים וציוד בני המשפחה בכל חדר.

אנשים רבים טוענים בכל מצב שאין להם מספיק מקום בבית לאיחסון של הציוד שלהם, ופעמים רבות, גם בבתים גדולים הם מוצאים עצמם מחפשים היכן לאחסן חפצים.

רבים מתקינים מחסנים או מאחסנים בעליית הגג, כשלמעשה הפתרון הטוב ביותר הוא להתקין ארונות קיר רבים בחדרי הבית ובחללים המשותפים. בכך, נשמרים החפצים בהישג יד בתוך הבית, לכל דבר ישנו המקום שלו, יש סדר ואירגון בתוך הבית ויש מספיק מקום לאחסן את הציוד הביתי של כל המשפחה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *