סודות ובגדים -ארונות

תכנון ועיצוב פנים של בית או דירה יכול להיות חוויה נעימה אך גם מאתגרת. כולנו חולמים על בית חדש שנוכל לעצב אותו כפי ראות עיננו בכל אותם דברים היפים שראינו במגזינים לעיצוב הבית ובפרסומים שונים ברשת.

אך כשמגיע רגע האמת, הדבר נעשה לא פשוט כלל, וזאת משום שצריך להתחשב בשני מרכיבים עיקריים. האחד הוא התקציב, שלא תמיד מאפשר דרור לכל אותן הפנטזיות שהיו לנו בראש על בית חלומותינו. הדבר השני הוא הפרקטיקה, שכן לעתים אנו חושבים שהאסתטיקה היא הכל אך שוכחים את הדברים החשובים באמת כשזה נוגע לתכנון ועיצוב פנים.

הפרקטיקה מאחורי עיצוב הבית חושבה לא פחות ממראהו, על כן יש לבחור בתשומת לב את הריהוט והאביזרים שירכיבו את הבית שלנו, בהתאם לצרכים של הבית ובני המשפחה.

כשמדובר בנושא הכי חשוב בעיצוב הפנים של הבית, ארגון ואחסון קיימים לא מעט פתרונות לכך, ארונות מסוגים שונים, שידות, מחסנים, מידוף ועוד שלל רעיונות מקוריים או נדושים לאחסון וארגון של בגדים וחפצים וציוד הבית.

גם ארונות מגיעים בשלל ומגיוון סוגים וחשוב להבין תחילה מהם הצרכים של בני הבית לפני שמזמינים ארונות לחדרי המגורים או ארונות מטבח למשל.

לכל משפחה יש את הצרכים האישיים שלה בכל הנוגע לאחסון בארונות. המשתנים העקריים הם גודל הבית, מספר בני המשפחה וגילאי הילדים.

רבים מעדיפים לתכנן ארונות קיר או ארונות בגדים מסוג אחר בכל חדר מגורים, כך שלכל חבר במשפחה יהיו לו הארונות שלו לבגדים והחפצים האישיים שלו, כך לא תהיה טיילת מחדר לחדר כשצריך לשלוף דבר מה מהארון.

הסדר והארגון בכל חדר ישמר, ולא יהה עירבוב בין החפצים במקומות שונים בבית מה שבהכרח יגרור אי סדר ובילבול במציאת החפצים.

כאשר לכל דבר יש מקום משלו בארונות, וניתן לשלוף בקלות כל חפץ או ציוד מכל סוג שהוא וידוע לכל לאן להחזירו, הסיכוי שהסדר ישרור בבית, גדול יותר.

רבים נוטים להתלונן על הקושי בשמירה על הסדר בבית, בעיקר במשפחות עם ילדים צעירים.

אם נתכנן ארונות מתאימים לכל החפצים והציוד ונלמד את הילדים, גם הצעירים שביניהם להוציא ולהחזיר את החפצים לאורונת המתאימים, כשהכל בהישג יד שלהם, הם ילמדו להיות עצמאיים יותר ואנחנו נהנה מבית מסודר ומאורגן יותר.

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *