ארון הזזה- לקנות חכם ובסטייל

אנשים שראו ארון הזזה איכותי בחייהם כנראה יקנו אחד בעצמם ויקנו רק ארונות הזזה מאותו הרגע ועד שהם לא יצטרכו יותר ארונות או כי הם עברו לארץ חמימה והפכו לנודיסטים או כי הם מתו. ואני עדיין לא מדבר על הנוחות, רק ממבט ראשוני. יש לציין ולתקן את האמירה מלמעלה, לא כל אדם שיראה יתאהב בצורה מוחלטת שכזו, רק האנשים שיש בהם מן האיכות שדרושה למעצב, אלה עם הטעם הטוב באמת יוכלו לראות את מה שמובילי המעצבים בתחום הארונות חשבו עליו.

אז איך קונים ארון הזזה?
הדבר הראשון שעושים עוד לפני שיוצאים לחנויות הוא לקחת מידות של הארון הישן ושל הקיר שעומר להווה בית לארון החדש, כאשר לוקחים מידות נמדוד גם את הרוחב וגם את הגובה של הקיר מהרצפה לתקרה. לאחר מכן נוכל לצאת לחנות הרהיטים ולבחור את ארון ההזזה שלנו.

כאשר מגעים לחנות צריכים להתחשב בכמה דברים אך קודם כל צריך להבין את ההבדלים הקיימים בין סוגי ארונות ההזזה. ישנם שלושה סוגי מנגנונים והם מהווים את ההבדל העיקרי בנהם.

הסוג הראשון הוא ארון הזזה עם מנגנון פנימי- ארון הזזה זה יתאפיין במסילה גלויה לעין אשר יושבת בתוך הארון במקביל למסגרת, דלתות ההזזה יתגלשו בתוך המסילה ולארון תהיה מן מסגרת חיצונית לדלתות שמקיפה את הארון – כמו מדרגה קטנה שמתחילה מתוך הפנים של הארון ומסתיימת בקו הישר שדפנות הארון יצרו.

ארון הזזה דלתות רחף – מנגנון ההזזה נמצא מאחורי הדלתות ולכן הדלתות יראו כאילו מרחפות באוויר שהרי אין מסגרת מסביבם שתופסת אותם והימצאותם באוויר מעט מסתורית- מכאן גם השם.

ארון הזזה מישור אחד- המנגנון גם פה נמצא מאוחרי הדלתות אך הוא מורכב יותר וכאשר הארון סגור הדלתות נצמדות אחת אל השניה בקו אחיד מה שיוצר מישור אחד שנראה כמו פלטה אחת ויחידה, הרבה אנשים מזמינים ציור על הארון וכאשר הוא סגור הוא נראה כמו תמונה.

כשמגיעים לחנות צריכים להתחשב ב:
סוג העץ – עץ מלא הוא המומלץ ביותר ואיכותי נקבעת על פי זן העץ וצפיפות הסיבים. ישנם עצים יקרים יותר אך והמחירים משתנים מאוד.

סוג חומרי הפרזול – חשוב שחלקי הפרזול והמתכת יהיו איכותיים ותמיד עדיף חברה אירופאית על סינית ( שאלו את המוכר לשם החברה וגגלו אותה באינטרנט)

איכות עבודה- נבדוק ידנית את הארון נסגור ונפתח, נאזין לארון ונבין האם העבודה היא איכותית או לא.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *